Słucham sobie właśnie radio ESKA i mówią " rozpoczynamy 10 hitów świątecznych jeden po drugim" a potem leci "TIMBER" . #okok
Anyway, według informacji dostarczonych mi przed momentem #1 #GWIAZDKA O 16.30 ;))))))
Siedzę sobie właśnie #yolo u siebie w pokoju z kotkiem na kolanach. Całkowicie nie przygotowana ;D Ale w sumie nie wiem nawet co ubrać.
Muszę jeszcze mamie prezent zapakować , bo jak zwykle wszystko poszło na ostatnią chwilę ;D
Dostałam jednego sms'a od kuzyna z życzeniami JEST MOC ;)
Lepsze to niż nic.
Co chcecie dostać?
Ja haaaajs <33 na Londyn i Paryż awaw ;3
Wgl mamy takie święta inaczej. Brat już wie ,że Święty nie istnieje #poor i robiliśmy sobie nawzajem prezenty. Nie będzie opłatka, ani życzeń (babcia się wkurwi) ahahha , ale takie mamy święta. A potem będziemy oglądać jakąś kolejną komedie. Mi tam pasuje. Będę z rodziną i to najważniejsze.
Teraz przejdę do kwestii "najważniejszej"
Życzę wam wesołych , spokojnych i rodzinnych świąt. Duuużo prezentów, radości i słodyczy. Szczęścia na cały rok i pogodności ducha. Chłopaków, Dziewczyn , zwierzaków i wszystkiego innego, czego pragniecie <3
Zdaję sobie sprawę z tego ,że nikt tego nie czyta, ale wolę napisać tutaj niż na Fejsbuku jak każdy inny.
Ciepłe mamy te święta i w sumie podoba mi się to. Nie jest zimno i ponuro , ale mógłby spaść śnieg. Szykowałam się na kulik, ale przeżyję ;)
TAK TROCHE JESTEM ZAZDROSNA ;D
Mój dziesięcioletni brat dostaje 8487356745873247 wiadomości od JEGO DZIEWCZYNY z życzeniami. To słodkie , bo są ze sobą już 2 tygodnie, a w ich wieku takie coś graniczy z cudem ;D
hahah najśmieszniejsze jest to ,że dziewczyna mojego braciaka to córka PANI OD HISTORII ;d Na szczęście uwielbiam tę nauczycielkę , to mam spoko ;D
Ochydne , ale ok ;D
ahahha , dobra tyle ode mnie.
Wesołych i ten tego no.. ;)
- KATNINO ;D



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz